2012. március 1., csütörtök

Visszajelzések, gyógyulások




"Tapasztalataim a kezelésekről:
Stresszes, ideges tünetek - változó vérnyomás,szív és gyomortáji szorítás, fejfájás,gyomorfájás - miatt fordultam Zolihoz.
 Nagyon jók voltak a beszélgetések.. feloldottak és sok erőt kaptam. Eszembe juttatta, hogy az eszközök a kezemben vannak csak élnem kell velük. Hálás vagyok a könyv-ajánlásokért.  Az energetikai kezelés első élménye, hogy pillanatokon belül könnyűnek éreztem magam, jóleső, enyhe szédüléses érzés kerített hatalmába. A kezelések alatt egy kiürült, abszolút laza állapotban vagyok. Érzek magam körül mindent, mégis távol vagyok tőle.. Enyhe légmozgásokat, hőhatásokat érzek. A kezelések után, mintha nehéz télikabátot vetnék le magamról. Kreatívnak, aktívnak érzem magam és problémáimra könnyebben találok helyes választ.  Gyomorfájdalmaim már az első kezelés után megszűntek, aztán sorban a többi panaszom is szertefoszlott..
Köszönöm, Zoli,hogy beavatott ebbe a titokzatos energiába! "

                                             T.-né Ilonka
 


Hozmann Sándor visszajelzése: "18 évesen súlyos sérülést szenvedtem. Elszakadt a sípcsontom melletti izom, ami a lábújjak mozgatásáért felelős. Akkor nem éreztem nagy fájdalmat, azt gondoltam valami meghúzódott.. Kiderült többről van szó. Az orvos kitapintott egy akkora "lyukat" a sípcsont mellett, hogy szinte eltűnt benne a fél hüvelykujja. Gyógyulási időnek 3-3és fél hónapot mondtak. A rendszeres természetgyógyászati kezelések hatására, hamar eldobhattam a mankót és másfél hónap múlva már óvatosan kocoghattam is. A kezelés 2. hónapjában már részvettem az utolsó két bajnoki futballmérkőzésemen." Alkalmazott gyógymódok: 
"Energia-harmonizálás", hegyikristály-lámpás szín/fény terápia.



 Z.Gáborné, Móni visszajelzése: "12 éves kislányomnak folyton fájt a háta. Az orvosok diagnózisa szerint, utolsó háti csigolyája nyitott (befelé). Azt mondták gyógyíthatatlan, s fájdalmaira szedjen fájdalomcsillapítókat, ne tornázzon.. A kezelések hatására csökkentek és ritkultak fájdalmai.(a kezelésekkel együtt kezdte szedni a javasolt vitaminokat is) K.b. 2 hónap után jelentős javulás mutatkozott. Rendszeresen tud úszni. A korábban jelentkező súlyos allergiás tünetek ( orrdugulás, gyulladt szem és torok, bőrviszketés..)szinte teljesen megszűntek, az erre használt gyógyszereket elhagyhattuk." Megjegyzés: a csigolya gyógyítása folyamatban, állapotát még nem kontrolláltuk. Alkalmazott módszerek: "Energia harmonizálás", gyógyító meditációs technikák.

Egy hölgy gyógyulása: 
"Kb. 1 éve észlelték az orvosok, hogy méhemben cysták vannak. Valószínűleg ez is közrejátszott abban, hogy nem sikerült teherbe esnem már jó ideje.. A kezelések megkezdése óta 1 hónap telt el és ezek a cysták "eltűntek" testemből! Ezt orvosi vizsgálat is igazolta számomra. Közérzetem is sokat javult, energikusabb, pozitívabb lettem stb." 
Alkalmazott módszerek: "Energia-harmonizálás"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése